Friday, April 29, 2011

tetiba saya rasa nak stop berblogging....

warning: post ini sedikit emo..

tetiba saya terfikir kenapa aku berblogging...
adakah untuk aku membuang masa...
atau aku saja nak share hidup aku (walaupun mmg xramai yg baca)
atau aku gila glamour

ermm...
aku sbnarnya pown xpasti kenapa aku berblogging
mungkin awal2 dulu aku mmg nk improve my english
then da jadi laen...

actually...
aku bimbang...
kat akhirat nanti Allah tanya
kenapa berblogging?
kenapa facebooking?
ke mana masa muda aku dihabiskan?
apa sumbangan aku terhadap Islam?

...
......
.........
............
........
......
...
rasanya aku kena perbetulkan niat...
kenapa aku buat semua ni?!
sepatutnya aku mencontohi bloggers/vloggers yg laen
yg apa yg dya tulis ada manfaat utk org laen
ada contribution utk Islam...
tp aku tak cukup ilmu....

p/s"sorry kalau ada yg 'terkesot hati'... just ingatan buat diri ini....dan sesiapa yg sudi membaca...
MySpace

No comments: